Tuesday 10 April 2012

at the shop...Lamp Harajuku



Hello,hello Tokyo, my sweet home town!


ただいま、ただいま東京。
一等に、大好きな街。


It has been long time since I update new pic of tokyo,my sweet home town.
Time fiis fast, so fast,indeed.


世界のどこにいても、
あたしはその街それぞれに魅了され、
その街や国を愛してしまうのだけれども
(そういう意味では、あたしはとても浮気性だ、とても。)
やっぱりあたしのホームタウン、
「ただいま」って帰って着たくなる場所はここ東京。




I really enjoy all my days in foreign countries like Paris, and Delhi,
so now, I'm sure I can say I love tokyo, I wanna recognize fashion and style in my sweeeeeeetest 
city,tokyo.


Double maisonの着物を着た二人は
Lamp harajukuディレクターの米山さん、
stylistのようこちゃん。
大好きな、大好きな大人の女の子。




there are many difficulty to do it,( you know there are many problem in Japan, indeed.)
but I still love tokyo, and people living there.


この一枚をレンズに納めたのは、
あたしの世界の都市へに対する「浮気」前。






浮気性のあたしは、いくつかの都市でこの写真を見返している。


土埃りのたちこめる、暑いけれども優しいデリーで、
雨ばっかりで寒くて、とはいえ相変わらずに刺激的かつ自由なパリで。




今いるその場所を満喫しつつも、帰っていく場所を確認できる安心感、
それはまさしく幸せ以外の何物でもない。








東京。
あたしにとっては、ここは「おかえり」の場所。
何でもない、かけがえのない日々の時間を過ごす場所。






この一枚のもう一つの物語は今月発売の装苑で。




1 comment:

Anonymous said...

dear Rei,
I also like you love tokyo!
I was there 3 jears ago and I hope to retourn soon.
kisses from italy!
fede